2015. március 11., szerda

4. fejezet - Ismeretlen ismerős

Jaz

- Nem hittem, hogy ilyen hamar viszontlátjuk egymást. – szólal meg Sean.
A szemében huncut fény bujkál. Vagy talán csak az irodai világítás miatt tűnik úgy?
Válaszolni akarok, de egy hang sem jön ki a torkomon. 
Miért pont velem történik ez? 
Mostantól együtt kell dolgoznom a világ legvonzóbb férfijával és még mielőtt bemutatkozhattam volna neki, már nekiütköztem az ajtóban, elestem az orra előtt… egyszóval bebizonyítottam neki, hogy egy rakás szerencsétlenség vagyok, aki mindennek nekimegy és aki mindent kiejt a kezéből.
- Ti már ismeritek egymást? – lepődik meg Georgia.
- Igen, de csak futólag. – feleli Sean közömbösen – Örülök, hogy új láthatom, kedves…
A tekintetünk találkozik, amitől jóleső érzés tölt el és már nem is vagyok annyira zavarban.
- Jaz. – mondom meg neki a nevemet, mire Sean bólint egyet.
- Érdekes… ahogy megláttam a várószobában, még meg is fordult a fejemben, hogy talán maga az az újságírónő, akiről Georgia beszélt. – jegyzi meg Sean mosolyogva – Azok alapján, amiket mondott, pontosan ilyennek képzeltem el.
„Pontosan ilyennek”. Mit képzel ez magáról?! Georgia biztosan azt mondta neki, hogy Jasmine Vreeland amolyan egyszerű teremtés, akin bőven van mit változtatni. 
Akárhogy is történt, most már mindegy. Ha elvállaltam ezt a munkát, akkor komolyan is fogom venni. Akkor pedig nem idegeskedhetek folyton azon, hogy vajon mit is gondol rólam a híres Sean Sanders.
- Azt hiszem, minden készen áll és nemsokára kezdhetjük is a munkát. – jelenti be Georgia ünnepélyesen, miközben átkarolja a vállamat és közelebb húz Seanhoz – Biztos vagyok benne, hogy remekül tudtok majd együtt dolgozni. – mondja, majd rám pillant – De előre figyelmeztetlek: Mr. Sandersről azt beszélik, nagy nőcsábász.
- Hát igen. Én is hallottam valami ilyesmit. – motyogom zavartan.
Őszintén szólva, eléggé meglepett, hogy Georgia ilyen tapintatlanul szóba hozta ezt a pletykát. Seanra téved a tekintetemet, akit láthatóan szintén meglepődött egy pillanatra.
- Állítólag minden modell, aki dolgozott vele, beleszeretett. Vigyázz, nehogy téged is elcsábítson! – teszi hozzá Georgia nevetve.
- Emiatt nem kell aggódnod. – szólalok meg egyszerre Seannal.
Egy röpke pillanat erejéig elhallgatunk, majd Sean kissé szégyenlősen magyarázkodni kezd.
- Természetesen csak a magam nevében beszélhetek. Remélem azonban, megértitek, hogy a múltkori eset után nem szeretnék újabb bonyodalmakat. Akkor megfogadtam, hogy soha többé nem keverem össze a magánéletet és a munkát. Még egyszer nem követem el ugyanazt a hibát. Tulajdonképpen még örülök is neki, hogy megemlítetted a dolgot, Georgia. Legalább ezt is tisztáztuk mindjárt az elején. – hadarja szinte egy szuszra.
- Teljesen egyetértek Seannal. – csatlakozok az előttem szólóhoz sietve – Szerintem is jobb ezt nyíltan megbeszélni. Főleg, hát hogy… ilyen jellegű munkáról van szó… ahol minden a csábítás körül forog… és talán fennáll a veszély… - hirtelen félbehagyom a mondatot és azt kívánom, hogy bár el se kezdtem volna – Egyébként is, már foglalt vagyok. – hazudom szemrebbenés nélkül, csak, hogy mielőbb lezárjam a témát.
- Én is. – válaszolja Sean.
Milyen meglepő, hogy egy ilyen kaliberű férfinak barátnője van… Ha nem mondja, akkor is erősen gyanítottam volna.
- Akkor minden rendben.
- Remek.
- Igen. Már alig várom, hogy elkezdjük a munkát. – jelentem ki és kezet nyújtok a férfinak, miközben megpróbálok barátságosan mosolyogni, bár nem megy túl könnyen.
Sean is mosolyt erőltet az arcára.
- Szintén alig várom. – feleli és megfogja a kezemet.
A kézfogásunktól kissé megborzongok. Az egész testemet átjárja valami kellemes érzés. 
Alig észrevehetően megrázom a fejemet. Na, ebből elég! Csak semmi romantikus ábrándozás! Elméletileg nekem van valakim… Csak az a baj, hogy itt az „elméletileg”-en van a hangsúly…
- Hát akkor, Jaz – szólal meg újra Sean –, beszéljünk egy kicsit arról, hogy mi is lenne tulajdonképpen a feladat!
- Bomba nőt faragni belőlem? – kérdezem kissé ijedten – Te vagy a szakértő. Mit gondolsz, van egyáltalán valami esélyünk, hogy sikerül? Vagy teljesen reménytelen az egész?
- Éppen ellenkezőleg. Az egyetlen dolog, amiről nehéz lesz meggyőzni az olvasókat, az az, hogy korábban másmilyen voltál.
Ó, egy igazi úriemberrel van dolgom. Érzem, hogy mélyen elpirulok.
- Lássuk csak… - szólal meg Georgia, miközben feltúrja az asztalán heverő nagy halom papírt – Igen, itt is van minden: a banki papírok, a csekkek, amelyeket beválthattok a kiadásaitok fedezésére, egy lista az ötletekről és egyéb jó tanácsokról, néhány üzlet címe, ahol segítenek majd kiválasztani a ruhákat meg a kiegészítőket, azután meg persze a részletes időbeosztás. – átadja a papírokat – Mostantól csak rajtatok múlik, úgyhogy mindent bele!
- Jaz… - mondja a nevemet halkan Sean.
- Igen?
- Készen állsz?
- Hát igen… szóval… azt hiszem, készen állok a nagy feladatra.
- Akkor talán lássunk hozzá! – javasolja, majd elindul az ajtó felé.
Miközben követem Seant, valahogy az az érzésem támad, hogy ezentúl már semmi sem lesz a régi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése