2014. november 22., szombat

Hírek

Sziasztok! :)

Több hírem, illetve bejelenteni valóm van Nektek, úgyhogy talán kezdem is a legelején:

Sajnálom, hogy eltűntem egy kis időre (kb. 2 hétre). Tudom, hogy ez eléggé elcsépelt mondat már, de nem véletlenül írtam éppen ezt. Igaz, hogy nem csak saját magam miatt nem jelentkeztem, de ez mindegy is most már, a lényeg, hogy megint itt vagyok. 

Természetesen továbbra is nagyon hálás vagyok annak, hogy követitek a blogot. Ez tényleg sokat jelent, de... önzőnek tartanátok, ha azt mondanám vagyis jelen esetben írnám, hogy egy-két megjegyzésnek is örülnék néha? Persze ez egyáltalán nem kötelező, nem is áll szándékomban Rátok erőltetni ezt, de ha van hozzám néhány szavatok, kritikátok, tanácsotok vagy bármi egyebetek, nyugodtan írjatok. :)

Feltehetően holnap vagy holnapután, azaz 2014. november 26.-án vagy 27.-én délután bizonyos ideig nem lesz elérhető a blog, de ne ijedjetek meg: egészen egyszerűen csak arról van szó, hogy egy kicsit változtatni szeretnék a kinézeten, hiszen már több mint fél éves a blog, úgyhogy most már igazán itt van az ideje egy kis változatosságnak. :)

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a "rövid" kis közleményt! 
További jó szórakozást és olvasást kívánok!

Puszi: Lexie 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése