2017. április 15., szombat

19. fejezet - Együtt

Jaz

Az egyik pillanatban még egyedül állok a hűvös zuhany alatt és minden erőmmel azon voltam, hogy elfelejtsem Seant, erre a következő pillanatban már itt áll előttem, talpig felöltözve, vonzóbban, mint valaha.
Sean lehajol és birtoklón megcsókol. Most eszem ágában sincs elhúzódni. Érzem, hogy akar engem és én is akarom őt.
- Mit… keresel… itt? – suttogom néhány csók között, miközben átkarolom Sean nyakát – Azt hittem, nem látlak többé. – Sean ajka a nyakamra siklik – Tényleg, hogy jöttél be az ajtón?
- Hagyjuk a kérdéseket későbbre. – mormogja a fotós, majd két tenyere közé fogja az arcom és újra megcsókol.
Seanhoz simulok. Csak amikor a ruháját megérzem a csupasz bőrömön, akkor ébredek rá arra, hogy meztelen vagyok. És Sean látott.
- Sean, én…
- Csitt! – morogja, majd finoman a zuhanyzó falának nyom.
A hideg csempe szinte süti a felhevült bőröm, de most nem érdekel. Ahogy Sean végigsimít a testemen, mindenről elfeledkezek. Végre boldognak érzem magam – és tudom, hogy igazán élek.
Sean ledobja magáról a dzsekijét és a pólóját, majd rögtön lecsapok a mellkasára, hiszen még sosem érinthettem meg őt. Sőt, még csak nem is láthattam.
Az egész testem izzik a feszültségtől. Olyan érzés tölt el, mintha apró szikrák járnák át minden porcikámat, amihez Sean hozzáér: a karomat, a gerincemet, a vállamat, a combomat… 
A fotós nadrágjához nyúlok, de Sean lefogja a kezemet. A fejem fölé emeli és ott is tartja, miközben a nyelve épp a mellemen köröz. Felnyögök a kínzó sóvárgástól. A csodálatos, de gyötrő várakozás egyre elviselhetetlenebbnek tűnik. 
Végre Sean önként megszabadul az utolsó ruhadarabjaitól is, majd kissé megemel, így a dereka köré tudom fonni a lábaimat. Elkezdek kissé ficánkolni, hogy végre érezhessem őt, de finoman lefog.
Ad még néhány csókot, miközben férfiasságát néha hozzám érinti, amitől az őrületbe kerget. 
Aztán végre megtörténik.
Egyek leszünk, én pedig felnyögök a gyönyörtől. A zuhanyrózsából továbbra is folyik ránk a kellemesen meleg víz, miközben Sean teste lüktet az enyémben. Egy ritmusra mozgunk.
Hátravetem a fejem és kissé helyezkedek, hogy még mélyebben magamban érezhessem őt. 
Sean az egyik kezével mellettem támaszkodik a csempén, míg a másikkal a csiklómhoz nyúl és az ütemünkre elkezdi izgatni.
Nem kell sok és átadom magam a mindent elsöprő érzésnek. Nyögés hagyja el a szám, ahogy Sean vállára hanyatlok. Pár lökéssel később a fotós is követ engem az érzések kavalkádjában, majd enged a szorításán és leengedem a lábam. 
Némi szárítkozás után átmegyünk a hálóba. Sean a hátamnak simul és meredő férfiasságát nekem nyomja. Elégedetten elvigyorodok, majd megfordulok és gyors, szenvedélyes csókot váltunk.
Finoman végigdönt az ágyon. Mélyen a szemembe néz, majd elkezdi csókolgatni a nyakam vonalát egyik oldalról a másikig, majd a fülem mögötti érzékeny terület felé indul meg a szája. Felnyögök, mert érzem a lüktetést.
Sürgetően megemelem a csípőmet, de nevetve leint.
- Jaz. – suttogja a nevem, miközben a nevetése gyengéd mosollyá alakul – Tudod, mennyit vártam rád? – megcsókol – Most lassabb leszek. Ki akarok élvezni mindent.
Helyeslően bólintok, majd hosszú csókot kapok. A szívem őrült módon dobog. 
Legszívesebben világgá kürtölném, hogy szeretem, mert igen, beleszerettem, de félek, hogy ő nem így érez, csupán testileg vonzódik hozzám. De ez most nem érdekel. Jól mondja. Sean Sanders itt van és én ki fogom ezt használni. Ezt a gyönyört.
És annak minden egyes percét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése