2017. június 1., csütörtök

Kérdezz-felelek

Sziasztok!

Kérdés-felelek kihívást kaptam Dolores Fariatól, amit köszönök szépen! Nagyon örülök annak, hogy eszedbe jutottam és persze szívesen válaszolok a kérdéseidre. :) 


DOLORES KÉRDÉSEI:
1. Mi a leghálásabb téma, amit eddig írtál?
Őszintén szólva, nem tudom. Sokféle téma van és mindegyiknek megvan a maga szépsége, ezért én is próbálok mindig másféle történetet összehozni, hogy rávilágíthassak azokra a dolgokra, amik éppen foglalkoztatnak.
2. Mennyire tolerálja a környezeted, hogy írsz?
Nem sokan tudják, hogy írok, de aki igen, annak bejön. :)
3. Ha választhatnál, melyik karaktered bőrébe bújnál szívesen?
Hú, hát ez nehéz kérdés. :D Talán kicsit mindegyikébe, hogy megtapasztalhassam, milyen is lenne tényleg belecsöppenni egy olyan helyzetbe, amikor valaki megtalálja az Igazit vagy amikor az élete fenekestül felfordul - persze jó értelemben. :)
4. Füzet vagy word?
Igazából mindkettő. Wordbe írom a történeteimet, de ha napközben eszembe jut valami, akkor azt egy füzetbe szoktam leírni, hogy később felhasználhassam.
5. Előre kitalálod a történet összes pontját vagy menet közben alakítod?
Ez nagyon változó. Többnyire az alapkoncepció megvan és nagyjából az is, hogy mi lesz a vége, de előfordul, hogy hirtelen meggondolom magam és teljesen másfelé viszem a történetet.
6. Szoktál "nyomot" hagyni magad után egy-egy blogon?
Pipálni mindig szoktam, megjegyzést csak ritkán írok. Tudom, szörnyű vagyok. :D De próbálok változni.
7. Mi volt az első mondat, amit leírtál a blogodon? :D
Azt, hogy "Kedves Olvasó!" :D Nagyon frappáns voltam... :D
8. Kutya vagy cica?
Még mindig kutyás vagyok. :D
9. Ki a kedvenc bloggered? Kinek a történeteit olvasod legszívesebben?
Régen sose válaszoltam az ilyen kérdésekre, mindig csak azt mondtam, hogy "nincs" meg hogy "szeretek sok írót és blogot"... de most válaszolok: te vagy. :D Régen rühelltem Ronaldót meg az egész spanyol focit úgy, ahogy volt, de te valamiért megkedveltetted velem őket. :D És ez nagy szó, főleg úgy, hogy rólam van szó. :D
10. Kivel írnál szívesen közös blogot?
Talán nem meglepő az előző kérdésre adott válaszom után, de veled szívesen írnék egyet. :) Tetszik, ahogy írsz, ahogy megformálod a karaktereidet és az ilyen kérdezz-felelekes dolgoknál is bírom, ahogy válaszolsz. :D Ki tudja, talán egyszer még összejön ez a dolog... 


KÉRDÉSEIM:
1. Mi alapján döntöd el, hogy elolvasol-e egy adott blogot?
2. Mit tennél, ha azt mondanák, nem írhatsz egy hónapig?
3. Ha valaki felkeresne azzal, hogy kiadná könyvben az egyik történetedet, melyiket választanád és miért pont azt?
4. Van olyan, akivel a blogírás és olvasás kapcsán lettél jóban?
5. Mi az, amit semmi pénzért nem tennél meg?
6. Ha mondanod kellene magadról egy jó és egy rossz tulajdonságot, miket mondanál?
7. Mitől függ, hogy milyen történetet raksz ki a blogodra?
8. Volt már olyan dolog az életedben, amit megbántál? Ha igen, mi volt az?
9. Mi a kedvenc filmed és miért?
10. Azt mondják, kérhetsz egy dolgot. Mi lenne az?


KIHÍVOTTAIM:

Remélem, válaszoltok a kérdéseimre! :) Előre is köszönöm és sok puszi: Lexie

2 megjegyzés:

  1. Halihó!

    Bocsánat, de csak most jutottam el addig, hogy válaszoljak a kérdéseidre. Tessék! :D :D :D

    1. Általában a prológus elolvasása után döntök, hogy elolvasom-e az adott blogot vagy se.
    2. Kiröhögném az illetőt. :D
    3. Ez a legegyértelműbb a 10/10-et adatnám ki. Miért? Mert ez a történet áll a legközelebb hozzám.
    4. Igen, vannak ilyen elvetemült emberek, akik nem átallottak összebarátkozni velem. XXD
    5. Soha nem drukkolnék a Barcának.
    6. Rossz: lusta vagyok. Jó: baromi családcentrikus vagyok.
    7. Az aktuális kedvenc karakteremtől.
    8. Rengeteg. Nehéz lenne egyet kiemelni a sok közül. :(
    9. Nem nagyon szeretem a filmeket....inkább olvasok.
    10. Hosszú, egészséges, boldog élet. :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Semmi gond, örülök, hogy válaszoltál. :)
      Mondjuk az nem lepett meg, hogy az 5. kérdésre focis választ írtál, valahogy vártam, hogy felmerül majd :D
      És még egyszer köszi, hogy részt vehettem a kihívásban. :)

      Puszi: Lexie

      Törlés