2014. december 23., kedd

Díj #1

Kedves Olvasóim! :)

Eljött ez a pillanat is: a blog megkapta élete első díját! 
Természetesen nem azért kezdtem el írni májusban a blogot, hogy díjat vagy bármilyen más jutalmat kapjak érte, de ettől függetlenül szörnyen megtisztelő az, hogy a pipák, megjegyzések, rendszeres olvasók és követők mellett egy díjat is a magáénak tudhat az oldal.


Szabályok:
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küldd tovább tíz embernek!


A díjért elsősorban Ena-nak jár a köszönet. Tényleg nagyon hálás vagyok neked és jól esik az, hogy gondoltál rám! :)


10 DOLOG MAGAMRÓL:
1. Utálok korán kelni, ha pedig mégis muszáj, legalább fél órával előrébb állítom be az ébresztőt, hogy legyen időm magamhoz térni. :)
2. Ha jó kávét iszom, mindig tüsszentek tőle. Ne kérdezzétek, hogy ez miért van, én magam sem tudom az okát. :D A családom szerint így legalább mindig tudjuk, hogy jó minőségű-e a kávé.
3. Kevés olyan ember van az életemben, akik igazán fontosak nekem vagy akár én vagyok fontos nekik, de őértük bármire hajlandó lennék.
4. Minden karácsonykor megnézem a Reszkessetek, betörők! 1. és 2. részét. Ezzel a "mániámmal" mindig kiakasztom a családomat, de nekem egyszerűen nem ünnep az ünnep ezek a filmek nélkül.
5. Szeretek mindent, ami német. Legyen szó egy könyvről, filmről, zenéről vagy bármi másról, tuti, hogy nálam az elsők között szerepel. Az már csak hab a tortán, hogy élnek kint rokonaim és általában náluk szoktam tölteni a nyaraimat. :)
6. Talán az előző pont után nem olyan meglepő, de a kedvenc focicsapatom a Bayern München. 
7. Szörnyen makacs és önfejű vagyok, éppen ezért elég nehezen ismerem el, ha mégsem nekem van valamiben igazam.
8. Érdekel az, hogy mit gondolnak rólam mások, pedig már csomószor megfogadtam, hogy nem törődök azzal, hogy ki mit mond rólam. Igazából egy csomó kellemetlen pillanattól megkímélhettem volna magam, ha betartom ezt a kis fogadalmamat.
9. A suliban történt velem néhány olyan dolog, ami miatt előfordul, hogy bizalmatlan vagyok másokkal és nem merem megmutatni azt, hogy milyen vagyok valójában.
10. Minden vágyam, hogy legyen egy németjuhász kutyám. :)   


ENA KÉRDÉSEI:
1. Melyik karaktert választanád: egy szerelmi szálba bonyolódó lányt vagy egy igazi kick-ass csajt?
Feltehetően a szerelmi szálba bonyolódó lányt. Romantikus típusnak tartom magam, úgyhogy egy jó kis szerelmi történet nálam mindig nyerő. :)

2. Mi volt az eddigi legromantikusabb gesztus, amiben részed volt?
Erre most nem írok semmit, mert szeretném, ha ez az én titkom maradna - és persze azé a bizonyos másik illetőé. :)

3. Voltak olyan kudarcok az eddigi életed során, amelyek megtanítottak jobban küzdeni?
Igen. Volt több is, de talán az első volt a legmeghatározóbb: amikor alsós voltam, négyes kaptam németből. Valójában ez nem volt túl nagy dolog, de imádtam/imádom a német nyelvet és amit igazán szeretek, azt szívvel-lélekkel csinálom, teljes maximalizmussal. Talán ez a kis esemény döbbentett rá először arra, hogy semmi sem hullik az ölünkbe és mindenért meg kell dolgozni. 

4. Ha megvalósulhatna, akkor te miért kapnál Nobel-díjat? Ne félj leírni! :)
Őszintén szólva, fogalmam sincs. Szerény embernek tartom magam, szóval nem tudnék mondani egyetlen dolgot sem... De ha esetleg kapnék egy Nobel-díjat, biztos, hogy az járna a fejemben, hogy "Miért pont én? Más biztos sokkal inkább megérdemelte volna..." 

5. Mi a véleményed arról, hogy első benyomás alapján ítélnek meg valakit? Mit tehet az ember, akit megbélyegeznek?
Nem szeretem, ha valakit első benyomás alapján ítélnek meg. Már velem is előfordult ilyen, de amikor leálltak velem beszélgetni és igazán megismertek, akkor rájöttek arra, hogy talán mégsem olyan vagyok, mint amilyennek ők gondoltak... 
Ha valakit megbélyegeznek - függetlenül attól, hogy tényleg igaz-e rá vagy sem -, akkor leginkább csak egyet tehet (szerény véleményem szerint): megmutatja, hogy ő egyáltalán nem ilyen és megpróbál rávilágítani a korlátolt agyúaknál arra, hogy alaposan félreismerték... Ez nálam legalábbis bevált.

6. Mit tennél, ha valaki odamenne hozzád az utcán és megkérne arra, hogy írd alá a könyvét? Bevallanád, hogy nem te írtad, vagy kedvesen aláírod neki?
Először is szörnyen meglepődnék azon, hogy egy ilyen dolog miatt leszólítottak, de... szerintem bevallanám, hogy nem én írtam a könyvet. Nem az én stílusom az, hogy mások munkájával kérkedjek és nem szeretem becsapni az embereket sem.

7. Mi a címe a kedvenc sorozatodnak, és mik azok a jellemzői, amik miatt szereted?
Több sorozatot is szeretek, de ha muszáj egyet kiemelnem, akkor a Doctor's Diary-t mondanám. Elsősorban azért, mert humoros, viszont vannak benne komolyabb részek is és mondanivalója is van, ráadásul cuki benne a férfi főszereplő. :) És az sem elhanyagolható tény, hogy német sorozat.

8. Melyik a kedvenc könyvadaptációd?
Talán a Harry Potter sorozat. A könyvek és a belőlük készült filmek is nagyon tetszenek, de elsősorban azért írtam pont ezt a művet, mert számomra teljesen hihetetlen, hogy az írónő, J. K. Rowling hogy a búbánatba tudta megírni ilyen jól és összehangoltan ezeket a könyveket. 

9. Ha nagyon-nagyon választanod kellene, akkor melyik szuperhőssel kerülnél egy csapatba: Amerika Kapitánnyal vagy Vasemberrel? Vagy esetleg Lokival szövetkeznél? ;)
Vasemberrel. Őt valahogy szimpatikusabbnak tartom... :)

10. Mi a címe annak a mesének, ami először eszedbe jut a gyerekkorodból?
Piroska és a farkas. Anyu mindig ezt mesélte nekem és emlékszem, hogy amikor ahhoz a részhez értünk, hogy a farkas bekopog a házba, mindig én kopogtathattam meg az ágyam mellett a falat. :) 


KÉRDÉSEIM:
1. Miért kezdtél el blogot írni?
2. Mennyi időt töltesz naponta blogolással?
3. Mi az, amivel teljesen ki tudsz kapcsolni egy fárasztó és megterhelő nap után?
4. Könnyen meg tudsz bocsátani valakinek, aki megbántott vagy inkább haragtartó vagy?
5. Mit választanál: egy jó kis mozis estét vagy félrevonulnál egy könyvvel a kezedben?
6. Mi a kedvenc könyved és miért?
7. Ha lenne egy időgéped, melyik korba mennél vissza? Miért?
8. Azt mondják neked, hogy megváltoztathatsz egy dolgot ezen a világon. Mi lenne az?
9. Ha egy lakatlan szigeten ragadnál, mi lenne az a három dolog, amit feltétlenül hiányolnál? Miért? 
10. Mivel töltöd a szabadidődet? 


AKIKNEK TOVÁBBKÜLDÖM:
Dolores
Karool
Audrey
Skylar
Noemi
Andrea
Daisy
Lana
Tina
Mae

Remélem, hogy megtiszteltek azzal, hogy válaszoltok a hirtelen összedobott kérdéseimre! :)

2 megjegyzés: