2020. március 1., vasárnap

Kihívás




Szabályok:

1. Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzés elejére!
2. Linkeld annak a nevét, aki jelölt téged!
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! ;)
5. Jelölj te is bloggereket a játékra és linkeld az oldalukat!
6. Értesítsd őket a jelölésről!

Kérdések:
1. Hány évesen írtad az első történeted/versed? (Amit nem sulis háziként alkottál.)
2. Miről szólt?
3. Ki/Mi volt az oka, hogy elkezdtél írni? Honnan jött az ötlet?
4. Ki volt az első, akinek megmutattad valamelyik művedet?
5. Milyen zsánerben alkottál eleinte?
6. Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
7. Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, ami a legtöbb fejtörést okozta? Miért?
+1 Aquinia Faye kérdése: Honnan/Kitől merítetted annak a karakterednek a személyiségjegyeit (külső vagy belső), amelyhez a legközelebb érzed magad, amelyre a legbüszkébb vagy?

Válaszaim:
1. Hány évesen írtad az első történeted/versed? (Amit nem sulis háziként alkottál.)
Szégyen ide, szégyen oda, de nem emlékszem már rá. Azt tudom, hogy még általános iskolába jártam. Olvastam egy kalandos szerepjáték könyvet (Ian Livingstone: Halállabirintus), de nem tetszett, hogy mindig meghaltam benne. :D Ezért úgy döntöttem, hogy írok egy sokkal jobbat, ahol a cselekmény és maga az egész sokkal jobban elnyeri a tetszésemet... ettől függetlenül a mai napig ez az egyik kedvenc könyvem.
2. Miről szólt?
Valami csajos kis történet volt, igazából semmi extra, de az akkori gyerek-fejemmel nagyon elégedett voltam vele.
3. Ki/Mi volt az oka, hogy elkezdtél írni? Honnan jött az ötlet?
Nem volt sok barátom, ezért sokat voltam egyedül, így unaloműzőként kezdtem el anno írogatni.
4. Ki volt az első, akinek megmutattad valamelyik művedet?
Mivel sosem voltam/vagyok elégedett sem magammal, sem a műveimmel, ezért szándékosan sosem mutogattam meg őket senkinek. Azok közül, akik közel állnak hozzám, mindösszesen ketten tudnak arról, hogy írok, de ezt a blogot még ők sem látták soha.
5. Milyen zsánerben alkottál eleinte?
Eleinte a romantikusabb irány érdekelt, de manapság már sokkal inkább írok komorabb, szomorúbb hangvételű dolgokat. Ennek valószínűleg az az oka, hogy rájöttem, semmi sem fenékig tejfel és az élet elég szar is tud lenni, főleg az én esetemben.
6. Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
Régen is és most is akkor írtam/írok, ha időm engedi vagy ihletet kaptam. Aki esetleg régóta követi a blog eseményeit, láthatja, hogy eltűntem az elmúlt 1 évben. Ennek sajnos magánéleti okai voltak, de mivel elég sok időt és energiát fektettem már ebbe az oldalba és a történetekbe, ezért sajnálnám, ha csak úgy abbamaradna. Úgy gondolom, az a minimum, ha a megkezdett sztorikat befejezném, szerintem legalábbis ez lenne a fair az olvasókkal szemben.
7. Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, ami a legtöbb fejtörést okozta? Miért?
Saját magam. Régen úgy éreztem, hogy nem vagyok elég jó, hogy nem tudok elég jól és érdekesen írni, éppen ezért nehezen is tudtam zöld ágra vergődni egy-egy történettel kapcsolatban. Ezen úgy lendültem túl, hogy rendet kellett tennem a fejemben: azaz mindegy, mit és hogyan írok, csak írjak, mert ez boldoggá tesz. Lehet, hogy senkit sem fog érdekelni, de legalább alkottam valamit - még ha csak a saját örömömre is.
+1 Aquinia Faye kérdése: Honnan/Kitől merítetted annak a karakterednek a személyiségjegyeit (külső vagy belső), amelyhez a legközelebb érzed magad, amelyre a legbüszkébb vagy?
Nem neveznék meg konkrét kedvencet, hiszen mindegyik történetemet én írtam és mindegyiknek megvan a maga kis varázsa - legalábbis nekem. 

Az én +1 kérdésem: Volt már olyan, hogy abba akartad hagyni a blogod írását vagy esetleg már abba is hagytad? Ha igen, miért?

Kihívottjaim: Aquinia FayeDoloresCecily

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése