2014. december 31., szerda

Az év utolsó napja...

Drága Olvasóim! :)

Ma van a 2014-es év utolsó napja és hamarosan, néhány óra múlva már megkezdjük a 2015-ös évet, de előtte azért még szeretnék egy-két rövidebb gondolatot írni Nektek.

Amikor májusban létrehoztam a blogot, még egyáltalán nem sejtettem azt, hogy év végén is ugyanúgy fog működni, mint az indulásakor - és ez határozottan Nektek köszönhető.
Tudom, hogy már jó néhányszor leírtam ezt, de tényleg hálás vagyok azért, hogy nyomon követitek a blog életét és az indulás óta lényegesen gyarapodott a pipák, megjegyzések, követők, feliratkozók, illetve díjak száma - ez is szintén a Ti érdemetek.

Megmondom őszintén: nem nagyon szeretek megfogadni semmit sem a jövő évre vonatkozóan, mert eddig akárhányszor megfogadtam valamit, azt soha nem tudtam betartani rendesen vagy ha igen, akkor is csak ideig-óráig, de... reményeim azért vannak - még a bloggal kapcsolatban is.

Remélem, hogy 
☺ a következő évben is meg tudlak örvendeztetni Titeket minél több, jobb és érdekesebb alkotásommal 
☺ lelkes olvasói maradtok a blognak
☺ még több visszajelzést kapok Tőletek a történetekkel kapcsolatban

Minden jót kívánok Nektek a következő évre és természetesen bulizzatok sokat ma este! ♥

Millió puszit és ölelést küld nektek:
Lexie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése